Kufferten skal pakkes!

Jeg synes selv jeg er utrolig god til det der med at pakke en kuffert på en fornuftig og pladsøkonomisk måde, da jeg som hovedregel ikke bruger mere end 2-3 sæt tøj i løbet af en ferie – alt afhængig af, hvor turen går hen. Min kone derimod, hun pakker til en måned hvis vi skal afsted i en uge. Men jeg tænker det er en kvindeting. Kigger man tidligere feriebilleder igennem, vil man med en detektivs skarpe blik, tørt kunne konstatere at hun såmænd heller ikke skifter mellem mere end 2 – 3 sæt tøj – sat sammen på 9 forskellige måder. Hvad så med resten af det tøj hun har pakket?! Nå, men denne gang skal vi jo ikke have vores rummelige kufferter med, men derimod de par nyindkøbte vandrerygsække vi bestilte i september, så min kære kone bliver virkelig sat på prøve. 
Og dog.. savannen handler mest om praktisk, ikke for varmt tøj. Temperaturen i Sydafrika skulle være mild det meste af året, men til at holde ud – perfekt for mig. 

Vi glæder os til snarlig afgang 🙂

Image

Leave a comment